
A letlttt XVM-5.2.1 tmrtett mappban lv res_mods mappt tmsoljuk a world_of_tanks mappnkba. Igazbl bennnekt csak a res_mods\xvm mappa rdekel, mivel itt tudjuk szerkeszteni, testreszabni az egsz mod kinzett. A bellltsi lehetsgek tern igazbl mr olyan hatrokat is tlptek egyes rutinos mod ksztk, amiket nem is gondoltam volna akr mg nhny hnapja sem. gyhogy nem csodlkozom, ha tovbb fog nvekedni az XVM felhasznlk arnya. De trjnk vissza a fonalunkhoz.
Teht az XVM mappban az albbi mappk tallhatak:
-
configs
-
doc
-
I10n
-
mods
-
res
s egy magnyos xvm.xc.sample fjl.
Ez gy egy teljesen alap belltsi mddal mkd rendszer. De mindenkienk megvan a sajt elkpzelse, hogy mi az, ami fontos lehet szmra s mi az, amit inkbb hanyagolna. Egyesek szeretik a sznes, grafikai, vizulis bombkat, msok a szolid, egyszer kinzetet kedvelik. Itt brmi ki s bekapcsolhat.
A lnyeg, hogy testreszbhatk a tankok felett megjelen informcik, csak pldaknt ragadom ki ezeket: (full hp, jelenlegi hp, tank nv, jtkos nv, Effiency, WN6, gyzelmi %, adott tankkal gyzelmi %, lejtszott csatk sza, adott tank csatinak szma, stb.)Ezek mindegyike oda helyezhet, ahov akarjuk, sznezete, kinzete mdosthat.
Krelhat pl. tallat, kilvs esetn egyb vizuls effektek, pl.: felszll egy tabnk angyal, vagy egy koponya. A minimapon lthatak a tankok nevei, ill. a felfedezett, de pp nem lthat tankok utols ismert pozcii. Rengeteg , tallkony effekt kerlt mr kidolgozsra s ezek kzl tbbet alkalmaztam, szerkesztettem magam is.
Lnyegben a mod a jtklmny fokozsra lett kifejlesztve. De ezt alkalmazva valdi elnyhz juttathatja hasznljt, mert olyan informcik birtokba kerl a csata alatt az ellensg kpessgeit, helyzett, utols pozcijt illeten, ami dnt lehet brmilyen tkzetben, ha a jtkos jl hasznlja fel a kapott adatokat.
Egyszval rdemes picit idt sznni ennek a modnak a megismersre, mivel j utat s lmnyt nyithat szmunkra. Radsul unalmas sem lehet, mivel mindig jhet j tlet, j cl, amit megvalstva lvezetesebb tehetjk jtkunk.